woensdag 11 september 2013

Mini cursus fotografie

 
Voor alle beginnende fotografen is het eindelijk zover:
1000 zweetdruppels, vele hersenkronkels en een plak chocola later
is hij af; de mini cursus fotografie!
 
Wil je mee doen? Plaats dan de banner (hierboven) op je blog
en lees op de speciale pagina voor les nummero uno...
 
En wil je zien wat ik na een jaar kan of zoek je inspiratie?
Kijk dan ook even op mijn fotografieblog.
 
Les 2 over een week of 2-3 (afhankelijk van deelname)...
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

4 opmerkingen:

  1. Wat een ijver! Maar zo ontzettend waard! Daar komt mijn luiheid de hoek om kijken, ik wil het leren maar ben zo ontzettend ongeduldig.
    Maar ik las al één en al voor mij nieuws. Ik ga het proberen hoor! Bedankt voor al je moeite.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst. Heb dan wel geen 'echte' camera maar wie weet wat ik er nog van op kan steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Ik ga proberen mee te doen. Kijk nu al uit naar al je tips.
    Ik ga het logo op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk bedacht rianne
    tot morgen heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen